Life is a beach

Koh Lanta, 5 februari 2018, Linda

β€œIt seems that I was pretty close to almost doing nothing but different than the day before. β€œ Koh Lanta is bij uitstek een plek om te chillen en te genieten van the never ending beachlife. Na al het gereis van Singapore naar Krabi en Koh Lanta brengen we de dagen door met Becky, de werpring, uitgebreide lunches en diners en veel zonnebrand factor 50.

Life is a beach en we genieten met volle teugen. In de ochtend wandelen we het 7km lange strand over en drinken koffie bij het Bambi resort. Het is inmiddels bijna een ritueel geworden sinds Djadi en Charlotte er vorig jaar naast verbleven en we er vaak afspraken.

Onze accomodatie is top net als het uitzicht en de mensen. Anda en Cheeky, de katten van Ammy zijn lief maar Bad cat, een zwarte Thaise smikkel die elke ochtend op ons terrasje op Simon wacht, nog liever. Als we ontbijten kruipt hij tussen de koffiekopjes en borden met Kaw Pad Paa ( gebakken rijst met groente) en ligt languit over tafel. Eten wil hij niet maar wel aandacht, en soms een beetje melk. Bij gebrek aan Borisliefde genieten we ook hier met volle teugen van.

Ammy maakt kruidenthee van prachtige bloemen en de bijbehorende bladeren. De thee is zo blauw als een iris en smaakt naar Basmati rijst. Alles wat je hier besteld is lekker. De kok nemen we graag mee naar huis, net als de gastvrouw. Maar aan alles komt een einde. Morgen is onze laatste dag, we gaan richting Hat Bang Sak net onder Ranong. Benieuwd hoe het daar is.