Prachuap Khiri Khan

Prachuap Khiri Khan. Het was altijd een rustpunt en pleisterplaats op doorreis. Zie ook de eerdere verslagen. Nu veranderd in een Neckermannbestemming? Het hotel waar je als je midden in de nacht aankwam (zoals nu!) de marmeren lobby de koelte en rust uitstraalde die onlosmakelijk verbonden zijn met dit hotel, verstoord door farang. http://nl.wikipedia.org/wiki/Farang . We zijn ontzet, bij het zwembad een tiental farang. Ooit was je hier met gemak de enige farang/westerse gast. Bezocht door voornamelijk Chinese en Thaise gasten was het een oase op doortocht. Omdat er een internationaal festival van parachutespringers gaande is zijn er nu ontzettend veel buitenlanders. Omdat het al half twee ‘s nachts gaan we na een biertje lekker slapen. Morgen zien we wel weer verder.

Gelukkig hebben we plan B: http://www.sunbeach-guesthouse.com/index.html

Gerund door Thais-Duits management kan je zelfs in de wc van de grond eten, zo kraakhelder. Onze kamer heeft alles wat een vermoeide reiziger nodig heeft: koelkast, superstille airco, tv met satelliet, een zeer ruim balcon met zeezicht en een groot zacht bed. En dat voor slechts 800 baht.

We gaan Zondag naar Ao Manao (citroenstrand) gelegen op de luchtmachtbasis. Gezellig want bevolkt door Thaise families die een dagje uit zijn. We storten ons op de strandstoelen voorzien van parasols. Een grote cooler ijs, cola, sodawater en een maatje Thaise whisky. Nog wat oesters en tempuragarnalen met diverse sausjes en het Grote Strandgenieten kan aanvangen. Kosten nog geen 400 baht.

Eindelijk weer een relaxdag.

Reacties

Reacties

bjarne nielsen

Ik ben op jullie site via verhalen van svanneke, en ik ben de vader van Svend-Ã…ge (svenno) Is de prijs bij sunbeach pr. kamer of persoon? Leuk om te lezen, is de wiskey te drinken? Svanneke zit nu( via sms) op Sumatra.
Fijne reis verder! Bjarne

Djadi

even een testje met oma (:

Floris

Op Ao Manao heb ik op het strand gelegen met een luier van Timo om mijn kont omdat ik enorm aan de schijt was!
Groeten en fijne reis, Floris.

hans de bakker

ik zie geen verhaal van glazpol ik wacht nog steeds op eerste verhaal

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!