Ranong ----> Krabi

Na een bustocht van6 uur, slechts 250 km afgelegd. Ranong naar Krabi met in het vooruitzicht: rode wijn, antipasti en echte pasta bij restaurant Viva. De busreis gaat in etapes waarin de mogelijkheid bestaat om tussendoor te eten, drinken en toileteren. Wearriverenin het Grand Mansion Hotel. Een oude bekende voor ons. Een enigszins vervallen chinees hotel, waar de allervriendelijkste eigenaresse ons herkent van eerdere bezoeken. De kamer is smetteloos en het bed zacht en groot. Na een stoffige busreis geen overbodige luxe. We gaan op pad. Eerst langs Vogue, hét warenhuis van Krabi. Na de aanschaf van een nieuwe Levis doen we een rondje op de 'walking street market', alleen in het weekend geopend. Natuurlijk is het verleidelijk om te kopen maar indachtigonze toch wat bescheiden IKEA-family weekend travel bags brengen wij geen enorme omzetstijging teweeg bij de uitbaters bij de vele langs de kant van de weg geposteerde kramen. Een gastronomisch hoogtepunt van deze avond is het bezoek aan VIVA wat synoniem is aan Prosciutto, Olijven, Mozzerella, panchetta verrijkt met een lekker glasrode wijnen meer goddelijks uit Italie. Meer dan voldoen lopen we boerend richting hotel.

Omdat het toch gewoon leuk is in Krabi besluiten we nog een dagje extra te blijven. We besluiten een bezoek te brengen aan het strand van AO Nang. Ondanks dat de chauffeur van desongthaw in Nederland de pensioengerechtigde leeftijd zou hebben bereikt, rijdt hij als een doldrieste jongeling opdrie wielen naar het strand. Gans Scandinavie is op deze kusten aangespoeld. Het straatbeeld wordt bepaald door BjornenAgneta,Annefrid en Bennymet blonde vlechtjes encrocs. Met dezelfde Evil Knievel racen we weer terug naarKrabi om ons des avonds te laven aan rode wijn en een kaasplateau voor 2 personen.

Mascha

Ik denk dat ik me tussen de Bjorn's en Benny's prima thuis zou voelen.
Houden jullie de boel een beetje warm voor me? Mei is het strand van mij!!!
Have fun!!!

Simon en Linda

we doen ons best. Zijn nu in Maleisie en gaan zo op de ferry naar Georgetown!
grtz

Bert

Ga jullie volgen daar!
Veel plezier en bruin ze!!
XB