Hua Hin -------> Prachuap Khiri Khan

Stappen tot vier uur in de ochtend en de nacht eindigt in de bar van het Hilton Hotel.Na drie uur slaap brengt de taxi ons naar het Grand Hotel Hua Hin waar de wel uitgeruste Rob en Wil al klaar zitten voor vertrek naar Bang Saphang. Wij zullen uitstappen bij Prachuap Khiri Khan om de Kolonel te ontmoeten in het Hadthong Hotel. Rob is een stuk opgeknapt liep alweer te fluiten en maakte grapjes in de taxi. Gelukkig maar, 24 februari terug voor controle.

De taxi zet ons af bij het hotel en tja, alle afscheid is moeilijk maar deze in het bijzonder. Gelukkig voelt het goed nuPap weer wat is opgeknapt. Mam is zeer positief en trekt de kar zonder problemen.Als ie nu maar eerst een motor heeft dan komt het met de spirit helemaal goed.

Prachuap is nog steedsPrachuap: ongerept en onaangetast door het toerisme. We besluiten direct nog een dag langer te blijven.In de koele hotelkamerherstellen we van onze door alcohol en slaapgebrek aangetasteconditie. De avond brengen we door in het visrestaurant naast het hotel.Diverse visgerechten doen onze tafel aan en het is goeeeeed!

Volgende dag ontmoeten we de kolonel (is manager van het hotel). Home sweet home roept hij als hij ons na 4 jaar direct herkent. Dat noem ik nog eens klantenbinding. Dan op naar het strand van Ao Manao. Dit ligt op de luchtmachtbasis van wing 53. Niets veranderd. Bekijk vooral de foto's.