Waterloopkundig Museum

Jottum ! Vannacht om twee uur wakker geworden met een onbestendig gevoel in de maag. Ik wil wel een scheet laten maar ik vrees voor een grote bende in mijn bed. In de badkamer wordt mijn vermoeden bevestigd. Zwarte koffie maar dan een slap bakkie. Ik kruip weer in bed en probeer te slapen. Dit ritueel zal zich de komende uren blijven herhalen tot dat het tijd is om op te staan en Imodium te kopen bij de apotheek zodat dit afvalverwerkingsproces stilgelegd kan worden. Ik ben er niet echt ziek van maar wel verslapt door vochtverlies en slaapgebrek. Duiken in mijn toestand is geen goede keuze. Bovendien zullen de achter mij zwemmende duikers denken dat ik een inktvis ben als ikweer eens een koffiezetapparaat imiteer.

Ik neem mijn Imodium en wacht onderwijl mijn slaapgebrek compenserend in bed tot dit middel zijn werk gaat doen. De dames gaan shoppen en olifanten bekijken. Zo ver van mijn badkamer durf ik niet te gaan.

Reacties

Reacties

Bert

Thaise spuistraat?

Simon

Net geen wasstraat !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!