Barsten in het glazuur

Vandaag 51 jaar geworden, in ieder geval in deze tijdszone. Mijn onderwaterverjaardag gaat helaas niet door. Linda heeft de hele nacht het glazuur van het porselein geblazen. Details zijn overbodig maar alleen uit haar oren kwam niks. Ze heeft als enige schelpen gegeten en zeer waarschijnlijk heeft daar een slechte motherfucker tussen gezeten.. Onze eerdere afspraak om onsacht uur scherp in de ochtend te laten ophalen door BB Divers moeten we afzeggen. Imodium en Noxy, het lokale paardenmiddel tegen een voedselvergiftiging moeten Linda weer beetje voor beetje op de been brengen. Voorlopig blijft ze maar in haar wiegje liggen om de medicijnen hun werk te laten doen. Als je nu per ongeluk het woord ontbijt laat vallen in haar aanwezigheid loop je de kans een gratis onvrijwillige airbrushjob te ondergaan.

Djadi en ik gaan ontbijten en kijken na het ontbijt wat we nog voor Lin kunnen betekenen voor we naar het strand vertrekken. Meer dan haar laten rusten en opdrogen kunnen we toch niet op het moment. Na het middaguur smsen we en ze is al wat opgeknapt. Op het strand staat een fiks windje en dat is misschien wel lekkerder dan de hele dag in de kamer met de aircon aan. Rond twee uur arriveert Lin. Nog niet geheel opgeknapt maar wel met wat meer kleur dan het door bezochte porselein Gelukkig maar want de volgende dag moet onze diva act de presence geven tijdens de festiviteiten rondom de jaarwisseling.

Reacties

Reacties

babette

ik wist dit echt niet...echt niet...toen ik het grapje maakte over de verkeerde schelp....echt niet. gaat het weer een beetje?

Simon

Darling, maak je je geen zorgen. Vd P is A ok!

Multiple besos

jantje uit adam

wat is het toch met die vrouwen en mossels!!!!!!!!!!!!!!!!

Mascha

Wat smul ik weer van de verhalen van jullie 'non smoking' reporter. Ik kan de geschetste plaatjes zo voor me zien. Hoop dat je weer Jantje boven Jan bent Lin. Heel veel plezier lieverds, XXX Mascha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!