Vluchten (kan nog wel)

Eigenlijk hebben we Pattaya na drie dagen alweer gezien. Meer dan gezien zelfs. Het wordt een dagje zwembad hangen, boek lezen en vervoer regelen naar Koh Chang. We kunnen met een minibus maar ook met de taxi. Het wordt het laatste, het busje waar zo'n man of tien ingaan gaat eerst alle hotels af om overal mensen op te pikken zodat zeker het eerste reisuur wordt verknoeid met de hele stad doorkruizen. Gezien het minieme prijsverschil bestellen we een taxi.

Anne

he Lin, wat heerlijk dat jullie weer op reis zijn! Zag ineens je verhalen voor bij komen. Geniet ervan!!!! Tot wanneer zijn jullie in Thailand? Wij vertrekken de 19e naar Krabi en blijven daar tot de 23e... Wie weet.... hahaha! Voor jullie veel plezier! Liefs Anne Suzan

Linda

Hi anne,
Oeh, dat zou toch mooi zijn! we vliegen de 7e naar Vietnam en hebben de 16e een trouwerij in Udon Thani. We vliegen 21 januari weer terug naar Nederland. Het zou kunnen: je weet het niet! Laat ff weten waar jullie zitten.
xxx

anne

dat zou zeker mooi zijn.... wij zitten in Krabi en vliegen daar de 19e heen... anders de volgende keer in NL... hahaha!Geniet in Vietnam! Liefs