Hoeren, snoeren en boeren

Als er één plek op aarde is waar God, Boeddha, Allah en Jehova van denken daar is geen redden meer aan dan is dat Pattaya. Als de toorn Gods een meteoriet laat inslaan om deze planeet voor eens en altijd te vernietigen dan is Pattaya de bullseye waar hij op mikt. Hier is alles en iedereen te koop. De dames die voor elke bar staan zijn tijdens de kerstdagen gekleed in rode washandjes die minirokjes voorstellen. De allergrootse losers die je je maar kunt voorstellen geven hier hun vakantiegeld uit en hebben in ieder geval in Pattaya het gevoel dat je geen Brad Pitt hoeft te wezen om geliefd te zijn bij het vrouwvolk. Veel van deze bars zijn vaak niet groter dan een gemiddelde huiskamer waar zes tot tien dames werkzaam zijn. Ze bevinden zich op de grote doorgaande wegen, straten en in kleine stegen door de hele stad heen. Mannen met shorts, slippers en T-shirts bevolken massaal deze bars. Voor de mannen die op mannen vallen zijn ook voorzieningen. Bij deze bars staan Thaise jongens gekleed in slechts een strakzittende boxershort. En voor de hybride vorm zijn er de bars met de Kathoey.Zeg maar de in-en output in één model, de universele stekker.

We gaan een stukje lopen door, hoe toepasselijk, Walking Street. Een gedeelte wat ‘s avonds wordt afgesloten voor verkeer. Bars, restaurants, clubs, winkels en disco's alles in één straat gepropt met een lengte vergelijkbaar met die van de Kalverstraat. Kreeften ter grootte van een jonge herdershond liggen op ijs te wachten in de vele visrestaurants. Er wordt geflyerd voor bars waar dames op één avond meer met een pingpongbal kunnen dan Bettine Vriesekoop tijdens haar gehele carriere. Naast Engels is Russisch de tweede taal van Pattaya geworden. Met de massale toestroom van Russische toeristen is in het kielzog ook de Russische maffia meegekomen die hier miljoenen zwarte roebels witwast in lokale horeca. De Thaise politie die toch al geen reputatie van integriteit kent zal ongetwijfeld de andere kant opkijken.

We lopen een stukje en komen een Icebar tegen. Het is een soort van veredeld bushokje geheel opgetrokken uit grote blokken ijs. Alvorens dit hok te betreden krijgen we een gewatteerde jas met capuchon uitgereikt en kunnen we kiezen uit diverse soorten vodka's. Twee grote koelmachines blazen via twee grote ventilatoren ijskoude lucht de ruimte binnen. Buiten is het nog steeds 28 tot 30 graden. Leuk voor een foto, zoiets als schaatsen in Koeweit.

Aan de overkant bevindt zich een bar met een Thaise band die alle bekende rockklassiekers ten gehore brengt. Dat is wel even leuk, Smoke on the Watel, I want to bleak Flee en zo. Na een klein uurtje Lock en Loll houden we het voor gezien. Het is alleen maar meer van hetzelfde.

Conny

Hoi Simon
Leuk weer om je verhalen te lezen van jullie avontuur.
Gelukkig had je je eigen dames bij je in Pattaya en was
de verleiding getemperd. Ze kunnen het daar beter
Sodom en Gomorra noemen. Sinds de oudheid dus niets
veranderd op aarde. Liefs en kussen voor jullie drieen.

Babette

Goed van jullie te horen. Jammer dat we niet ineens v n boot zullen stappen zoals jullie deden. Wanneer gaat djaad naar huizen jullie verder? Liefsz

martin

En hoe zit het nu met de boeren? :-)

Simon

Goed lezen Martin ;-) : " De allergrootse losers die je je maar kunt voorstellen geven hier hun vakantiegeld uit en hebben in ieder geval in Pattaya het gevoel dat je geen Brad Pitt hoeft te wezen om geliefd te zijn bij het vrouwvolk. "