Herenigd in Hua Hin

Na een goede vlucht waarbij het goed vooral gaat over de2x 3 stoelen dieSimon en ik krijgen toegewezen van een vriendelijke purserarriveren wij met een taxi in Hua Hin bij Jing. Ik meen in het raam een afspiegeling van mijn moeder te zien en ja hoor, daar zitten ze. Ma is springlevend en dat is helaas een schril contrast met Pa. Het is even wennen. Pap gaat vanmiddag weer naar de dokter en wil graag nog een paar dagen terug naar Ban Saphan, Na de koffie gaan Siem en ik op pad naar de pier. Visje eten biertje drinken. In de middag een dutje en snel op het wifinet om foto's te uploaden.

Om 5 uur komen Pap en Mam ons ophalen met de tuktuk. We wonen in een gezellig straatje met barretjes. Genoeg te doen en zien dus. Pap heeft het ook naar zijn zin en we gaan lekker eten op de pier. Na het eten slaat de vermoeidheid bij ons allen toe en paps en mams in de tuktuk naar het Grand en wij naar onze eigen toko.

Reacties

Reacties

Rudie van Eijk

Klinkt al een stuk beter, Linda. Ik ben wel een beetje jaloers op die tuktuk en die barretjes en eten op de pier. Geniet er samen van. Veel beterschap voor je pa en voor jou ook natuurlijk.

Martin

Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen en elkaar in (redelijk) goede doen hebben aangetroffen! Logisch dat jullie alle vier weer even het goede ritme moeten (her)vinden. Take your time!

groet!
Martin c.s.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!