Valentijnsdag uit het ziekenhuis!

Gelukkig krijgen we betere berichten. Rob mag als het goed is morgen het ziekenhuis verlaten. Hij krijgt medicatie en zal nog een paar dagen rustig aan moeten doen. Ze logeren in een luxe hotel genaamd GrandHua Hin.Ik begrijpdat ze daar nog even blijven. Misschien alsPaps goed gaat kunnen zenog een week of watvakantie houden in eenrustigere plaats dan Hua Hin. Laten we hopen dat ze ook nog even mogen genieten.

Ik wil alvast iedereen bedanken Hans en Fea, tom, Conny, Bep en Jan, Kim en Hans en kids, Martin en familie, Ad en Henny, Mascha en meer die opbeurende reacties achterlieten. Blijf vooral op de website kijken want het kan alleen maar leuker worden. Zondag vertrekken wij naar Thailand en hopen dan een video-interview te kunnen plaatsen.

Martin

Hey Lin, fantastisch nieuws. Fijn te lezen en nou wat relaxter op vakantie he! Dikke zoenen, Martin, Els & kids.

Jan en Bep

He gelukkig gaat het wat beter met je vader. Wij hopen echt dat ze het wat rustig aan doen en nog kunnen genieten van hun verblijf in Thailand.

Linda en Simon jullie kunnen nuook wat rustiger op vakantie gaan.

Liefs Jan en Bep

Conny

gefeliciteerd met het ontslag uit het ziekenhuis Rob
ik hoop, voor jullie allen nog een paar fijne dagen in
Thailand

Ton en Esther

Wat een toestand weer allemaal, goed dat hij alweer uit het ziekenhuis mag. Doe de groeten en veel beterschap.

dikke kus
Ton en Esther