Bangkok, Hua Hin en Bang Saphan

Inmiddels bereiken ons de eerste berichten vanuit Thailand van Rob en Wil die op 31 januari geland zijn op het nieuwe vliegveld van Bangkok. Vanuit daar zijn ze riant met de taxi naar Hua Hin vertrokken. Via internet was er al een reservering bij Jing's guesthouse vlak bij de pier, de nightmarketen het strand. Het blijkt een leuke accomodatietemidden van het bruisende avond- en nachtleven voor weinig. Na Rob'sflinke Hollandse griepaanval met verlies van een paar liter zweet gaan onze reisgenoten met de plaatselijke trein naar Bang Saphan. Een dorpje zo'n 100 km onder Hua Hin. Eindelijk rust in eenleuk bungalowtje als enige toerist in de omgeving. Kijk dáár houden zijvan!

Vandaag zijn ook onze buren Jane, Rowdy en hun zoontje Thimo gearriveerd in Bangkok. Rowdy sprak zijn verbazing uit dat er geen bruin brood te koop was maar alleen volkoren noodles terwijl Jane het woord volkoren niet kan aanhoren omdat ook zij met een flinke Hollandse griep in de Boeing 777 van Eva air stapte.