HG uit SG

Met lichte vertraging vertrekt onze vlucht vanaf Schiphol naar Singapore met Singapore Airlines. Prachtig, alles nieuw met fraaie dames die hun even fraaie benen uit dito lijf rennen om het de passagier maar naar de zin te maken. Zo krijgen we een zakje uitgereikt van Givenchy made for Singapore Airlines met daarin een tandenborstel, tandpasta en sokjes om vervolgens op de menu- annex wijnkaart te bekijken hoe aangenaam we de vlucht laten verlopen. We zitten aan stuurboord achter de vleugel en hebben drie stoelen tot onze beschikking. Dit is géén Arke.

Na een vlucht van ruim twaalf uur bereiken we Singapore rond zes uur lokale tijd. Het is nog donker als we boven de haven van Singapore vliegen en de lichten van de stad een adembenemend schouwspel opleveren. Singapore's Changi Airport is groot, heel groot.

De afhandeling van de koffers en de passage langs de douane verlopen vlekkeloos, in ieder geval beter dan onze medelander Johannes van Dam destijds, niet te verwarren met de culinaire recensent uit het Parool. Een taxi wordt gecharterd naar Harbour Front Terminal. Singapore's skyline in het ochtendgloren is meer dan indrukwekkend. Evenals de Harbour front trouwens. Vanaf de kade zien we de ochtendzon Sentosa Island verlichten: een soort Disney World. Skytrains op monorail vliegen over space trajecten door de lucht. En ja, alles is in tegenstelling tot andere Aziatische landen, schoon. Hygienisch, klinisch.

pappa

djadi maakt niks uit,als mijn rum nog maar in de kast staat

mama wil.

een verslag om bij weg te dromen!
hier is het saai en druilerig, gelukkig is er zo koffie met
appeltaart en vanmiddag schaatsen.
pas op voor eventuele tsunami's, als het strand opeens
heel groot wordt moet je wegwezen.
Veel plezier, ben benieuwd naar het vervolg.mama wil.

jacqueline en tommie

heel veel plezier daar en rust lekker uit.xx

Riri

Zit ik me zorgen te maken over eventuele tsunami's in het gebied waar jullie naartoe gevlogen zijn, lees ik een beschrijving van de benen van de stewardess...en dit al geruime tijd na de landing...
Gelukkig, maar! Ik ben gerustgesteld!
Heel veel plezier! xxx

jack van gelder

willem II - ajax 1-3
nec-psv 2-2
twente - vvv 2-1

jan en marijke

lin,simon
dat is weer genieten van jullie reisverslag
vooral zo door gaan !
we blijven het volgen
groetjes

Hans

Ga vooral zodoor maar ik mis de mooie foto's van de spiegel reflex en zondag ADO - AJAX jullie moeten maar niet naar de uitslag uitzien dat verpest de reis groetjes