Grab ‘m by the pussy

The President http://www.presidenthotelthailand.com/

Een hotel buiten het centrum van Udon Thani. Bij aankomst sta ik buiten nog een sigaretje te roken. Ik hoor een schrapend geluid en zie een personenwagen die de stoeprand waarschijnlijk heeft geraakt. Woman driver, denk ik vanuit mijn seksistische gedachtengang over machines en vrouwen die deze bedienen. Helaas heb ik gelijk. Een telefonerende vrouw stapt uit en de portier van het hotel en ik kijken elkaar aan. En zonder een woord te wisselen weet ik dat we allebei hetzelfde denken. Het is blijkbaar universeel.


Vanuit het hotel komt een Thaise aangelopen. Met hakken, zo hoog dat ze er met een hijskraan op gezet moet zijn. Gekleed in een rood mini jurkje, zo strak en petit, dat ik me afvraag of ze niet per ongeluk een washandje heeft aangetrokken van het hotel. De portier en ik zien haar naar de gereedstaande auto lopen en weer wisselen we een universele blik uit. Ergens in het hotel staat een man onder de douche de Zonde van het Vlees van zich af te spoelen of rookt hij nagenietend een sigaret. Dit terwijl het thuisfront telefonisch wordt verteld dat Udom Thani een saai stadje is.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!